Ismerj meg jobban - 15 furcsa kérdés TAG

Unknown | március 15, 2016 |
Sziasztok! Ma egy 15 kérdéses TAG kérdéssort hoztam nektek, hogy jobban megismerhessetek. Ha van kedvetek kommentben írjátok meg a ti válaszaitokat, hogy én is jobban megismerhesselek titeket. Ha van kérdésetek azokat is szívesen várom, illetve ha szeretnétek, hogy másmilyen TAG kérdéssort kitöltsek, akkor azt is írjátok meg. :)

1. Milyen becenéven hív téged a családod?

Nincs igazán becenevem. Barátnőm hív Nikolnak, ami annyira megtetszett, hogy ez adta az ihletet a blog elnevezésekor. Párom szokott becézgetni, de ő mindig máshogyan így az sem nevezhető becenévnek.

2. Milyen furcsa szokásod van?

Egyszerűen nem szeretem a csendet. Ha otthon vagyok muszáj valami zenének szólnia. Vagy egy sorozatnak. Máskülönben minden bajom van. Ha nincs lehetőség zenét hallgatni, vagy sorozatot nézni, akkor pedig éneklek. :)


3. Van valamilyen furcsa fóbiád?

Furcsa nem hiszem, hogy van. Szinte minden fóbiámat legyőztem, egyedül a pókoktól félek még. Olyan különös ez. Soha semmilyen csúszó-mászótól, bogártól nem féltem, csak a pókoktól. Szerintem ez bennem édesanyám miatt alakulhatott ki. Ő retteg tőlük. Több mint valószínű, hogy miatta kezdtem el félni én is és megmaradt bennem ez a beidegződés. Nem hiszem, hogy ha egy tenyérnyi csótányt meg merek fogni, vagy egy 2 méteres kígyót, akkor egy kis póktól kellene félnem. Dolgozok az ügyön. Már eljutottam arra a szintre,h nem szaladok el,mint valami dilis. Hanem egyszerűen lecsapom, vagy ha valaki van ott, aki nem fél, akkor kivitetem vele. Viszont addig, míg tudom, hogy a szobában van egy, nem tudok elaludni.

4. Melyik az a zeneszám, amit titokban szeretsz jó hangosan hallgatni és énekelni?

Én minden számot hangosan énekelek. Imádok énekelni. Vezetés közben, takarítás közben, zuhanyzás közben. Tényleg mindig.
De az abszolút kedven, ami mindig felvidít és nemcsak, hogy énekelnem muszáj még táncolnom is, az a Guns N’ Roses Paradise city száma. A kezdetek óta az egyik kedvenc bandám. 



5. Mi az ami téged nagyon idegesít, de másokat egyáltalán nem?

Alvásnál a takaró begombolós része mindig a lábamnál kell, hogy legyen. Egyszerűen nem hagy nyugodni a gondolat, ha a fejem felé néz. Van még ezzel valaki így vagy csak én vagyok ilyen? :)



6. Miket csinálsz, ha ideges vagy?

Piszkálnom kell valamit, ami lenyugtat. Régen sajnos a bőrömet kapargattam az ujjaimnál. Erről végül sikerült leszoknom. Viszont muszáj helyette valami mást fogdosnom. Például tollat, ceruzát. Ha nincs semmi a kezem ügyében, akkor a gyűrűmet veszem le és azt forgatom. Szóval hiába mondom, hogy nem vagyok ideges, mindig lebuktatom magam. :)

7. Az ágy melyik oldalán alszol?

Mindig nekem kell kívül aludnom. Ha beszorulok a fal mellé úgy érzem megfulladok. Na és kimászni is sokkal nehezebb. Ha pedig 2 oldalas az ágy akkor mindig az ablak felőli oldalon alszok. Jobban belegondolva ez is elég érdekes.



8. Mi volt az első plüss állatod és hogy hívták?

Őszintén szólva nem emlékszem. De egy halom volt, és van a mai napig. Viszont jó néhány évvel ezelőtt (vagy 6-7) kaptam egy óriási mackót, aki a Dean névre hallgat és nem sokkal később egy óriás fókát, akinek Sam a neve. Na igen, innen már ki lehet találni, hogy mi is az egyik kedvenc sorozatom.

9. Mi az az ital, amit mindig megrendelsz a Starbucksban?

Sosem ittam még Starbucksban. Lehet köze van hozzá, hogy nem kávézok. Tudom,tudom…mást is lehet ott kapni. Egyszer talán bemegyek.

10. Mi az a szépségápolási dolog, amiről mindig prédikálsz, de sose tartod be?

Hmm...hmm. Nem tudom.Talán a 8 óra alvás? :D Sosem szoktam ilyen sokat aludni. 5-6 óra maximum. De még így is túl rövid egy nap. :) Más viszont aludjon! :)



11. Melyik irányba szoktál állni a zuhanyzóban?

Szembe a zuhanyfejnek. Aztán mielőtt végzek háttal, majd még egyszer szembe.

12. Van valamilyen furcsa testi képességed?

Szerintem nincs. Ebből a szempontból nagyon átlagos vagyok. Viszont párom olyanokat tud, hogy azt már szinte fáj nézni is. Vissza tudja hajlítani a hüvelykujját. Egy baleset miatt a könyökét eléggé ki tudja fordítani. A hüvelykujján és a mutatóujján az utolsó ujjpercet be tudja hajlítani teljes 90°-ba úgy, hogy a többi része egyenes marad és úgy fog vele. Szóval nagyon bizarr. :D

Viszont imádom, mikor a szemöldökét hullámoztatja. Pont úgy, mint Jim Carrey.



13. Melyik az a kaja, ami tudod, hogy rossz, de akkor is eszed?

Nem is tudom. Ez egy igazán jó kérdés. Talán a csoki. Erről soha nem tudok majd lemondani.  



14. Melyik mondat vagy kifejezés az, amit mindig használsz?

Erre varrjál gombot. :) Rendszeresen használom és többen megfenyegettek már, h egyszer felvarrják rám… :D



15. Ideje aludni menni. Mit viselsz ilyenkor?


Egy kényelmes póló, nadrág kombinációt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése